Deze indicatoren vinden hun oorsprong in de bestuurlijke wens om beter te kunnen sturen op de (wenselijke) ontwikkelingen in het zorglandschap. Deze bestuurlijke wens is tijdens verschillende marktconsultaties voorafgaand aan de inkoop ook bevestigd door aanbieders. Met het project indicatoren worden de afspraken vanuit de inkoop nader geconcretiseerd. Alle relevante informatie voor dit project is te lezen in deze informatiemail.
Uitgangspunt is samenwerken
Om echt impact te maken is verbinding en samenwerking essentieel. Dit begint al aan de start van dit project. Samen met aanbieders willen we de indicatoren concretiseren en nadenken over hoe wij hier samen vorm aan geven. Een werkproces met alle aanbieders is hierin niet werkbaar vanwege de hoeveelheid toegelaten aanbieders. Dit zijn ruim 400/500 aanbieders.
Projectorganisatie
We werken vanuit OZJT met een multidisciplinair projectteam bestaande uit collega’s vanuit de toegangen, bedrijfsvoering/financiën, contractmanagement en beleid. Aanbieders worden betrokken door te werken met een aantal focusgroepen waar we met kleinere groepjes in detail het project samen verder vorm en inhoud geven. Voor deze focusgroepen kun je je aanmelden. Wanneer er meer aanmeldingen zijn dan plek, dan wordt er gestratificeerd geloot. Dit betekent dat we loten, rekening houdend met een evenwichtige afspiegeling van het zorglandschap gelet op desbetreffende focusgroep.
Omdat er geen plek is voor alle aanbieders zullen er ten minste 2 algemeen toegankelijke bijeenkomsten worden gepland. Dit betreft een startbijeenkomst om elke aanbieder te vertellen over het project en waar ruimte is voor input op het project (inhoud en aanpak). Na gesprekken met de focusgroepen wordt er een eindbijeenkomst georganiseerd om de uitkomsten met alle aanbieders te delen en waar ruimte is voor feedback. De start- en eindbijeenkomst zullen plaatsvinden voordat er definitief een besluit wordt genomen. Hiermee wordt dus alle relevante input meegenomen in het eindproduct.
Aanmelden
In onderstaande tabellen staat de praktische informatie opgenomen per bijeenkomst.
Startbijeenkomst Project Indicatoren – Samenwerken aan een beheersbaar Twents zorglandschap
|
|
|
|
|
Deelnemen kan via bijgaande link
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MDU4OWY5Y2ItNDYyOS00ODk4LWEyM2MtNjg1YTllZmY1ODQ5%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229391afd1-7129-4938-9e4d-633c688f93c0%22%2c%22Oid%22%3a%2203d771d1-63e1-4458-8bbe-bfa89706b9b4%22%7d
|
Bijeenkomst focusgroep Verblijf
|
|
|
|
|
|
|
Bijeenkomst focusgroep ambulante alternatieven
|
|
|
|
|
|
|
Bijeenkomst focusgroep Ambulante jeugdhulp (niet zijnde ambulant alternatieven)
|
|
|
|
|
|
|
Mochten er vooraf vragen zijn, kunnen deze worden gesteld via inkoopjeugdhulp@samentwente.nl.